Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer VULpunt & Fotoservice Leek
Vestigingsadres: De Schans 6, 9351 AZ Leek
Bezoekadres: De Schans 6, 9351 AZ Leek Telefoonnummer: 0594-512095 Bereikbaarheid: Vanaf maandag t/m zaterdag .
E-mailadres: info@fotoserviceleek.nl
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van deondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussenondernemer en consument.
· Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van dezealgemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien ditredelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordtgesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijnin te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloosworden toegezonden.
· Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan inafwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordtgesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan deconsument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consumentop een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst opafstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaardenlangs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van deconsument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen wordentoegezonden.
· Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifiekeproduct- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lidvan overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval vantegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijkebepaling die voor hem het meest gunstig is.
Artikel 4 - Het aanbod
1. Indien een aanbod eenbeperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt ditnadrukkelijk in het aanbod vermeld.
2. Het aanbod bevat eenvolledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/ofdiensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordelingvan het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruikmaakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van deaangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in hetaanbod binden de ondernemer niet.
3. Elk aanbod bevatzodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten enverplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Ditbetreft in het bijzonder:· de prijs inclusief belastingen;· de eventuele kosten van aflevering;
· de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingendaarvoor nodig zijn;· het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;· de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst;· de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn voor hetgestand doen van de prijs;· de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten vanhet gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op eenandere grondslag dan het basistarief;· indien de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, op welkewijze deze voor de consument te raadplegen is;· de wijze waarop de consument voor het sluiten van de overeenkomst van doorhem niet gewilde handelingen op de hoogte kan geraken, alsmede de wijze waarophij deze kan herstellen voordat de overeenkomst tot stand komt;
· de eventuele talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan wordengesloten;· de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijzewaarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen;
· en de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van eenovereenkomst die strekt tot voortdurende of periodieke aflevering van productenof diensten.
Artikel 5 - De overeenkomst
1. De overeenkomst komt,onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment vanaanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbijgestelde voorwaarden
2. Indien de consumenthet aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemeronverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van hetaanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet is bevestigd, kan deconsument de overeenkomst ontbinden.
3. Indien de overeenkomstelektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische enorganisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdrachtvan data en zorgt hij voor een veilige web omgeving. Indien de consumentelektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passendeveiligheidsmaatregelen in acht nemen.
4. De ondernemer kan zich- binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijnbetalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren dievan belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand.Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om deovereenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling ofaanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
5. De ondernemer zal bijhet product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk ofop zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kanworden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het bezoekadres van devestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
b. de voorwaardenwaaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kanmaken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van hetherroepingsrecht;
c. de informatie overbestaande service na aankoop en garanties;
d. de in artikel 4 lid 3van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens alaan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering der overeenkomst;
e. de vereisten vooropzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meerdan één jaar of van onbepaalde duur is.
6. Indien de ondernemerzich heeft verplicht tot het leveren van een reeks van producten of diensten isde bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.
Artikel 6 - Herroepingsrecht bij levering vanproducten
1. Bij de aankoop vanproducten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave vanredenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag naontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijnzal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zalhet product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnenbeoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijnherroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren,ongebruikt en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de origineleverzendverpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemerverstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
1. Indien de consumentgebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten vanterugzending voor zijn rekening.
2. Indien de consumenteen bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk,doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
1. Indien de consumentniet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleenworden uitgesloten indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdigvoor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van hetherroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. die door de ondernemertot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijkpersoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard nietkunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnenbederven of verouderen;
e. waarvan de prijsgebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geeninvloed heeft;
f. voor losse kranten entijdschriften;
g. voor audio- envideo-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeftverbroken.
3. Uitsluiting van hetherroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
a. betreffende logies,vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaaldedatum of tijdens een bepaalde periode;
b. waarvan de leveringmet uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat debedenktijd is verstreken;
c. betreffendeweddenschappen en loterijen.
Artikel 9 - De prijs
1. Gedurende de in hetaanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden productenen/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg vanveranderingen in BTW tarieven.
2. In afwijking van hetvorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebondenzijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geeninvloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aanschommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn,worden bij het aanbod vermeld.
3. Prijsverhogingenbinnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleentoegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
4. Prijsverhogingen vanaf3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaanindien de ondernemer dit bedongen heeft en:
a. deze het gevolg zijnvan wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de consument debevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen tegen de dag waarop deprijsverhoging ingaat.
5. De in het aanbod vanproducten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief BTW
Artikel 10 - Conformiteit en Garantie
1. De ondernemer staat ervoor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in hetaanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/ofbruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomstbestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
2. Een door deondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet nietsaf aan de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkomingin de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kandoen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.
Artikel 11 - Levering en uitvoering
1. De ondernemer zal degrootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen enbij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling vanaanvragen tot verlening van diensten.
2. Als plaats van leveringgeldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
3. Met inachtneming vanhetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal hetbedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien debezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechtsgedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk éénmaand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft indat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht opeventuele schadevergoeding.
4. In geval vanontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consumentbetaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen naontbinding, terugbetalen.
5. Indien levering vaneen besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannenom een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorgingzal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangendartikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht nietworden uitgesloten. De kosten van retourzending zijn voor rekening van deondernemer.
6. Het risico vanbeschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorgingaan de consument bij de ondernemer, tenzij uitdrukkelijk anders isovereengekomen.
Artikel 12 - Duurtransacties
1. De consument kan eenovereenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan te allen tijde opzeggen metinachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijnvan ten hoogste één maand.
2. Een overeenkomst dievoor bepaalde tijd is aangegaan heeft een looptijd van maximaal twee jaar.Indien is overeengekomen dat bij stilzwijgen van de consument de overeenkomstop afstand zal worden verlengd, zal de overeenkomst worden voortgezet als eenovereenkomst voor onbepaalde tijd en zal de opzegtermijn na voortzetting van deovereenkomst maximaal één maand bedragen.
Artikel 13 - Betaling
1. Voor zover niet lateris overeengekomen dienen de door de consument verschuldigde bedragen te wordenvoldaan binnen veertien dagen na bezorging van het goed of in geval van eenovereenkomst tot het verlenen van een dienst, binnen 14 dagen na afgifte van dedeze overeenkomst betreffende bescheiden.
2. Bij de verkoop vanproducten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer eenvooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling isbedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoeringvan de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongenvooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
3. De consument heeft deplicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aande ondernemer te melden.
4. In geval vanwanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijkebeperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijkekosten in rekening te brengen.
Artikel 14 - Klachtenregeling
1. De ondernemer beschiktover een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klachtovereenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over deuitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig enduidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument degebreken heeft geconstateerd.
3. Bij de ondernemeringediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf dedatum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langereverwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagengeantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consumenteen meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4. Indien de klacht nietin onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar isvoor de geschillenregeling.
Artikel 15 - Geschillen
1. Op overeenkomstentussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaardenbetrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
2. Geschillen tussen deconsument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering vanovereenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverdeproducten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zoweldoor de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan deGeschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
3. Een geschil wordt doorde Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijnklacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.
4. Uiterlijk drie maandennadat het geschil is ontstaan dient het geschil schriftelijk bij deGeschillencommissie aanhangig te worden gemaakt.
5. Wanneer de consumenteen geschil wil voorleggen aan de Geschillencommissie, is de ondernemer aandeze keuze gebonden. Wanneer de ondernemer dat wil doen, zal de consumentbinnen vijf weken na een daartoe door de ondernemer schriftelijk gedaanverzoek, schriftelijk dienen uit te spreken of hij zulks ook wenst dan wel hetgeschil wil laten behandelen door de daartoe bevoegde rechter. Verneemt deondernemer de keuze van de consument niet binnen de termijn van vijf weken, danis de ondernemer gerechtigd het geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.
6. De Geschillencommissiedoet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in hetreglement van de Geschillencommissie. De beslissingen van deGeschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies.
7. De Geschillencommissiezal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan deondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissementis geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd, voordat een geschildoor de commissie op de zitting is behandeld en een einduitspraak is gewezen.
8. Indien naast deGeschillencommissie Thuiswinkel een andere erkende of bij de StichtingGeschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het KlachteninstituutFinanciële Dienstverlening (Kifid) aangesloten geschillencommissie bevoegd is,is voor geschillen betreffende hoofdzakelijk de methode van verkoop ofdienstverlening op afstand de Geschillencommissie Thuiswinkel bij uitsluitingbevoegd. Voor alle overige geschillen de andere erkende bij SGC of Kifidaangesloten geschillencommissie.
Artikel 16 - Aanvullende of afwijkende bepalingenAanvullende dan wel van deze algemenevoorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijnen dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat dezedoor de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op eenduurzame gegevensdrager.Aanvullende voorwaardenDeze aanvullende voorwaarden zijn vantoepassing op elk aanbod van VULpunt & Fotoservice Leek.GegevensVulpunt & Fotoservice Leek raadt de koperaan om voor het afronden van de bestelling de inhoud van de bestelling en degegevens van koper te controleren op juistheid. Vanwege de snelheid vanverpakken en verzenden kan Vulpunt & Fotoservice Leek mogelijk nadien geenwijzigingen meer doorvoeren en daarom geldt tussen partijen de inhoud van debestelling van de koper zoals deze door Vulpunt & Fotoservice Leek isontvangen, als juist. Invoerfouten en andere fouten gemaakt bij het verstrekkenvan de bestelling komen voor rekening en risico van de koper. Eventuele kostendie het gevolg zijn van onjuiste gegevens in de door de koper gedane bestellingzullen dan ook aan de koper worden doorberekend.
Privacy
· Vulpunt & Fotoservice Leek hecht grote waarde aan de privacy van haarklanten. Alle persoonlijke gegevens worden daarom met zorg behandeld enbeveiligd opgeslagen. Vulpunt & Fotoservice Leek leeft strikt alle op haarrustende verplichtingen op het gebied van de privacy wetgeving na. Vulpunt& Fotoservice Leek gebruikt de door de koper verstrekte persoonsgegevens voor het verwerkenvan de bestelling en, mits de koper hiervoor toestemming heeft verleend, voormarketingdoeleinden.
· Persoonsgegevens zullen zonder toestemming van de koper door Vulpunt &Fotoservice Leek niet worden verstrekt aan derden, tenzij dit voor afhandelingvan de betaling noodzakelijk is.
· Persoonsgegevens kunnen op verzoek van de koper worden gewijzigd.
BetalingDe betalingsmogelijkheden zijn:
· Betaling via iDeal (ABN AMRO, Postbank, Rabobank, SNS Bank en FortisBank);
Vooruitbetaling.
Vooruitbetalingkan per bank of giro. Bij betaling per bank of giro geldt als datum vanbetaling de datum van creditering van de giro- respectievelijk bankrekening vanVulpunt & Fotoservice Leek.Bij overschrijding van de betalingstermijnvervallen alle kortingen.Eigendomsvoorbehoud en risicoAfgeleverde artikelen blijven eigendom vanVulpunt & Fotoservice Leek, totdat aan alle betalingsverplichtingen isvoldaan. Het risico terzake van de reeds afgeleverde artikelen gaat echterreeds op de koper over op het moment van levering.Vulpunt &Fotoservice Leek raadt aan degeleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Gebreken dienenbinnen bekwame tijd, doch uiterlijk binnen twee maanden schriftelijk te wordengemeld. Indien de bestelling onverhoopt niet volledig of onjuist mocht zijn,raadt Vulpunt & Fotoservice Leek aan om zo snel mogelijk na ontvangstcontact op te nemen met +31 (0)594-512095 of via de e-mail: leek@vulpunt.nl
GarantieOnverminderd de rechten en vorderingen die dekoper op grond van de wet toekomen, geeft Vulpunt & Fotoservice Leek de volgende specifiekegaranties:
· Originele printersupplies: Originele printersupplies vallen onder defabrieksgarantie van de fabrikant van de supplies.· Huismerk compatible printersupplies: 12 maanden garantie.· Huismerk remanufactured printersupplies: 12 maanden garantie· Printers hebben een afwijkende garantieprocedure.
De garantieafhandelingvan printers gaat rechtstreeks via de servicepartner van het desbetreffendemerk. De procedure wordt per email verstrekt.
De koper kan echter geen beroep doen opvoormelde garanties in geval van:
a. Normale slijtage.
b. Onoordeelkundiggebruik en/ of het niet in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
c. Aan het artikel doorof namens de koper aangebrachte wijzigingen.
d. Beschadiging dooropzet of grove onachtzaamheid.
e. Door de koper of doorde koper ingeschakelde derden op eigen initiatief gedurende de garantietermijnverrichte reparaties aan de geleverde artikelen.
f. Indien de koper nietof niet volledig heeft voldaan aan zijn betalingsverplichting.
Bij een beroep op voormelde garantie is de koper verplicht zijn claim kenbaarte maken aan Vulpunt & Fotoservice Leekvoor retournering van het betreffende artikel. Vulpunt& Fotoservice Leek zal in sommige gevallen met tips eventuele storing eerstproberen op te lossen voor retournering.
Kosten van het retour zenden zijn voor rekening voor Vulpunt & Fotoservice Leek mits gebruikwordt gemaakt van het retourlabel dat door Vulpunt& Fotoservice Leek wordt verleend.Bij een beroep op de garantie gelden de volgende voorwaarden:a. Er dient binnen degestelde garantietermijn een garantienummer aangevraagd te worden.
b. Het betreffendeartikel dient zo spoedig mogelijk na het toekennen van het garantienummeropgestuurd te worden.
c. Het artikel dientdeugdelijk verpakt en verstuurd te worden.
d. In de zending dieneneen omschrijving van het probleem, garantienummer, de gegevens van de koper enkopie van de factuur bijgesloten te worden.
e. Problemen met deverzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar Vulpunt & Fotoservice Leek, zijn voorrisico van de koper.
RetourneringEr moet bij retourzendingen worden voldaan aande volgende eisen:
Er moet binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling een retournummer /retourlabelaangevraagd worden via leek@vulpunt.nl
De bestelling dient zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na hettoekennen van het retournummer/retourlabel retour gestuurd te worden.
· De retourartikelen dienen in originele verpakking en onbeschadigd te zijn.
· Artikelen waarvan de chip is verbroken/verwijderd kunnen niet wordengeretourneerd.
· De retourartikelen dienen goed verpakt retour gestuurd te worden.
· Op de retourzending dient duidelijk uw n.a.w. vermeld te staan.
·Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor deverzending naar ons, zijn voor risico van de klant.
AfleveringDe koper dient bij aflevering van de bestelling de vrachtbrief van detransporteur te ondertekenen voor het in ontvangst nemen van de bestelling.
Alle zendingen worden door Vulpunt &Fotoservice Leek verstuurd. Risico van beschadiging en verlies van eenzending wordt door Vulpunt & FotoserviceLeek gedragen. Na levering gaat het risico van beschadiging en verliesop de koper over.